2010-01-26

VAB

Har en magsjuk kille med feber hemma. Han äter och dricker bra iaf och humöret är det inge fel på så vi har ganska mysigt ändå. Hann förbi biblan igår så vi är rustade för några dagar inne nu. Får försöka smita iväg och träna när John kommit hem från jobbet, blir tajt men det kanske går. Kunde inte träna i helgen eftersom John jobbade och dom stänger innan han slutat och nu i helgen ska han iväg och åka skidor så då kan jag inte heller. Får ringa in Johns föräldrar som barnvakt om Noer är bättre. Det blir jobbigt så fort jag inte kommer iväg tre gånger i veckan, känns viktigt att få in den rutinen nu. Nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa lite Alfons Åberg.

5 kommentarer:

Fraz sa...

Tråkigt att vi inte kunde ses i dag, hoppas Noer mår lite bättre nu! Kan inte Johns föräldrar så vet du att jag gärna e barnvakt =) Puss

Noer sa...

Tar du lördag då babe? Två timmar behöver jag. Pussss

Linda sa...

Åhhhh...stackars er!!! Hoppas han snabbt blir frisk och att ni slipper få det.
Usch!
Kram

Leia sa...

Stackars lille Noer! Magsjuka rules not!
Biblioteket däremot!! Som jag noterar att ni besöker då och då. Var där i lördags och lånade ett gäng böcker. Vi läser ju för Simon varje kväll och om inte för Simons slull, så är det för sin egen skull riktigt skönt att få lite variation på litteraturen..
Jag är glad att jag återupptäckt biblioteket, ett fantastisk inrättning. Hade liksom glömt hut coolt det var..
Hoppas Noer blir frisk snart!

Noer sa...

Tack!!
Visst är biblioteket schysst, jag hade också glömt bort det men är glad att vi e tillbaka ;)