2010-01-22

satan

Gahhhh. Jag har ingen bra dietdag idag. Jag är så ofattbart sugen på något (vet inte vad men inget jag får äta eller dricka iaf) att jag funderar på om det enda som kommer hjälpa är att gå och lägga mig och sova. Tänker fasiken inte fuska nu efter nästan tre hela veckor på nasty pulver. På söndag får jag börja äta bars och dricka Itrims egna smoothies och jag kan inte beskriva hur schysst det ska bli med nya smaker och framförallt att få tugga på någonting. Vågen visade -7 kilo igår och det borde jag väl vara nöjd med men eftersom jag är pms:ig känner jag mig mest likgiltig. Nu ska jag hinka i mig rabarberte och hoppas det hjälper mot suget tillräckligt länge för att jag ska hinna se Skavlan. Med hopp om en bättre dag imorgon!

3 kommentarer:

Linda sa...

-7 kilo Gina!!! Shit du är grym!!!!
KÄMPA PÅ!!!!

Noer sa...

Åh tack min fina Linda!!

Fraz sa...

Grymt jobbat sis, du klarar de här galant!! Puss miss U