2010-01-03

Härmapa

Inspirerad av Stinas blogg som jag tyvärr inte kan länka till så började jag tänka på året som gått och framförallt sommaren. Vilken fantastisk sommar det vart. Lite bilder i ingen som helst ordning: Noer sover vid vattnet Ett fab bröllop Härlig VIP området på Way out West På lekplatsen hemma Vissa dagar regnade det men lika glad va han för det Skulle betala vad som helst för att få äta det där nu Starkölslunch utomhus Mina tomater från balkongen Barnledig i Strängnäs Kapten Hamnen på natten Våran balkong Sommarens bästa lunch Lagade Jess Aik Kräftskiva Landet Lilla städaren Med världens gulligaste mage Morgonpigg Håller ordning på stranden Grillfest Fina ängar i Orminge Björn på Kolmården Safarituren Nygråten efter delfinshowen

1 kommentar:

stina sa...

hihi vad kul att du blev inspirerad!
jättefina bilder. kom på det idag när jag gjorde det inlägget att det är så kul att man bloggar för man har så mkt att gå tillbaka till sen.
när jag gjorde den där dieten förresten så kunde jag inte läsa andras bloggar på ett tag för det var så mkt matbilder jämt och då höll jag på att börja gråta av hunger ha ha.

kram!