2010-01-04

Den tredje dagen

Idag har vi vart i Forum och shoppat lite nya kläder till John och träningsskor till mig. Skulle leka med Noah på biblioteket men Noer på dåligt humör så vi gav upp det och dom sprang omkring åt varsitt håll därinne istället. Vet inte vad som flög i Noer som puttade på flera barn och bara skrek rätt ut så fort han inte fick sin vilja igenom. Ännu en härlig trotsperiod på g kanske? Annars har jag mått bra idag, ingen huvuvärk och har inte vart hungrig alls. Skönt. Sov däremot två timmar vid lunch för jag kände mig ganska trött men det var nog för att jag sov dåligt inatt. Däremot var det inte superroligt att storhandla mat med John. Lukten av nygrillad kyckling tex. Nope, det kunde jag vart utan. Nu ska jag kolla på nån film medans John sticker iväg på massa ärenden. Mår jag lika "bra" imorgon ska jag börja använda stegräknaren. Hur många steg kan det vara mellan Orminge och Sickla? Stay tuned.

Inga kommentarer: