2010-01-12

Träning

Måste gå 10000 steg om dagen men jag pallar verkligen inte gå ute när det är så här kallt. Köpte ett månadskort på lokala Friskis istället och med Veronica Maggio i hörlurarna gick jag en timme på bandet där i morse. Mycket skönare att gå inomhus. Jag gillar att dom har bastu och funderar på om jag ska prova den i veckan,om inte annat för att låta torkskåpet vila. Det känns skönt att så smått komma igång med träningen, igår på Itrim trodde jag att dom skulle behöva bära mig ut på bår för jag var helt skakig efter alla maskiner. Märks att man är otränad. Den enda nackdelen är att jag såklart blir hungrig och det är jobbigt, dricker te och mineralvatten som en galning istället. Bara en och en halv vecka kvar tills jag får börja käka bars och jag ser fram emot att få tugga på något. Nu ska jag fixa lite med min CV som jag måste finputsa. Dags att börja kolla efter jobb nu. Saknar en skrivare däremot, asjobbigt. Får väl maila John som får skriva ut på jobbet eller ta mig till AMS, dom borde väl ha där? Får kolla upp det. Har fått ännu ett brev av idioten från Svensk säkerhetdörr, berättade jag om honom? Han ringde på här och informerade mig att han ville sälja en dörr för 16 tusen och bad att få prata med "mannen i huset". Vilken idiot. Skulle inte köpa vatten i öknen av honom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle ha skickat fram noer :)

johan

Noer sa...

hahaha, såklart. Önskar jag hade tänkt på d

Anonym sa...

är en timme ca 1000 steg???// J

Noer sa...

10 000, och nej men det är en bra början. 8 km är typ 10000 steg