2010-01-22

Om jag fick välja den perfekta kvällen

just nu, skulle den se ut exakt såhär. Är det något jag saknar när jag tänker på just uteliv så är det indieklubbarna och Allsång på Debaser. I sommar ska jag fixa barnvakt åt min ena älskling och ta med min andra på just allsången som är bland dom roligaste kvällarna på hela sommaren. Allsång till Cure och Håkan Hellström, kom igen, det blir inte bättre än så! Behöver även ha barnvakt för en eftermiddag på Fjäderholmarna, Way Out West helgen och en dag på medis uteserveringar sen är jag nöjd för resten av året.

4 kommentarer:

stina sa...

om det är allsång till håkan så föreslår jag att johan och john är hemma med kidsen och VI går!

Noer sa...

Låter som en plan ; )

Jess sa...

Hehehe, om du lyckas fixa barnvakt följer jag & Fedde mer än gärna med på allsång... me looooove...

Noer sa...

Du kommer bara springa på toa var femte minut ju ;)