2010-01-17

Tråkigt.

Helg igen och ledig John. Skönt. Jag har väl haft bättre dagar än idag men kan en gång för alla konstatera att vissa relationer klarar man sig bäst utan och vissa människor ändrar sig aldrig. Tragiskt, lite smärtsamt men sant. Ska lära mig läxan den här gången. Nåväl. Fick skicka iväg John på Snabba Cash för jag känner mig för risig för att gå. Får försöka se den i veckan istället. Imorgon ska vi hem till kusin Jack och försöka smitta Noer med vattkoppor. Det verkar gå lite överallt nu och jag vill vara säker på att han får det innan Thailand eftersom det är upp till 21 dagars inkubationstid följt av upp till två veckors sjukdom. Vill inte ha en son med vattkoppor i 30 graders värme eller få flygförbud. Hua.... Vill såklart inte ha en son med vattkoppor överhuvudtaget men man kan inte få allt. Nu ska jag dricka lakritste och kedjeröka.

Inga kommentarer: