2009-09-13

Söndag

Har haft en väldigt avslappnad helg. Känns som vi bara har vart ute och gått i det här fina vädret hela tiden men vi har lyckats klämma in en film eller två och läst ganska mycket med. Ikea,köpa ny bilbarnsstol, hälsa på släktingar osv, allt det får helt enkelt vänta till en annan helg. Tyvärr missade vi skördefesten i Orminge C där jag hade tänkt köpa loss massa ekologiska smarrigheter men vi fick till en kort men sweet fika på Nickes balkong istället. Nu blir det Hammarbymatch för John och jag ska snart steka på dom största entrecoterna jag någonsin sett. Var på jakt efter två schyssta köttbitar på konsum men det var helt utplockat överallt. Det jag hittade var två ekologiska entrecoter på totalt 700 gram. 700! gram och då tog jag det minsta paketet! Well, lunch imorgon,done!

Inga kommentarer: