2009-09-25

Friday

Sitter och lyssnar på John Mayers nya singel och äter en satsumas som lika gärna skulle kunna vara en clementin eller en mandarin. Jag har alltid haft svårt att skilja dom åt. Man vet iallafall att det är höst på riktigt när citrusfrukterna flyttar tillbaka i fruktdiskarna. Inte mig emot alls. Var hos läkaren idag för jag vaknade imorse och kunde inte svälja eller prata. Fattar inte hur det hela tiden bara blir värre men tydligen är allt som det ska. Tydligen är man förkyld i flera veckor nuförtiden. Innan Noer var jag nästan aldrig sjuk så det är lite nytt för mig men jag ska sluta gnälla för det är inte så farligt, jag är glad bara vi inte är magsjuka för det är ett helvete. Har hyrt lite film och väntar på att John ska servera mig sin smarriga currykyckling, så ser min fredagskväll ut och det känns mer än ok.

2 kommentarer:

stina sa...

jag har aldrig hört talas om den frukten,,,,,:)

Anonym sa...

Samma här, ständigt sjuk... Tror att det beror på att vi småbarnsföräldrar aldrig blir riktigt utvilade... och alla baciller på förskolan... Hmmmm det går magsjuka på Elia:s förskola, tror att vi klarar oss euhhmmmm.... But DU, krya på dig... Lots of love// Moi