2009-09-21

Och priset för tråkigaste blogginlägg går till...

Idag har vi vart hemma alla tre igen. Noer var inte helt kry än och jag måste vila min axel. Kom just hem från en liten promenad till affären, skönt att komma ut en sväng eftersom vi har vart inne sedan i torsdags men på vägen hem blev jag helt yr och kallsvettig så vi fick ta bussen sista biten. Kom på att jag kanske borde äta något, åt ingen middag igår och bara ägg imorse vilket inte gör saken bättre. Nu ska jag skicka iväg John till Koh Pangan och hämta hem lite kyckling med cashewnötter, det var för länge sen vi åt där. Ikväll ser jag fram emot Emmy awards på Star som går i repris sedan inatt. Älskar galor! Imorgon ska bästa Noer till dagis och jag hoppas jag är ok med för jag har en hel del grejer att fixa.

Inga kommentarer: