2009-09-23

ÄNTLIGEN

Jag är så lycklig att jag skulle kunna börja grina och allt tack vare Bredbandsbolaget. Nu har jag haft 3:s mobila bredband så länge att jag har glömt bort hur det är att kunna surfa smidigt och enkelt. Det tar en halvtimme för mig att logga in på 3 varje morgon, sen har dom infört en gräns på hur mkt man får surfa och överstiger man den (vilket jag gör den 15:e varje månad för den är helt orimlig) så sänker dom hastigheten månaden ut. Mätte på tp test idag och kom upp i 0,02 mb! Nej, jag skämtar inte. Själva testet tog 25 minuter för det är såååå segt. Bröt iaf ihop och ringde Bredbandsbolaget och fem minuter senare är jag uppkopplad mot dom. Supersmidigt. Sen har dom inga töntiga gränser på trafik heller vilket är glädjande. 3- vilket skämt. Bredbandsbolaget- mina nya bästisar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kör inte ni comhem, bredband large och tv large för 99/månad :)
johan

Noer sa...

Dont get me started on Com Hem..