2009-09-11

Fredag

John fick sovmorgon idag och sov till klockan tolv. Tolv! Som tonåringar gör. Noer väckte honom dessutom tolv så det var inte så att John vaknade av sig själv, annars hade han säkert sovit fortfarande. Han skulle lätt kunna sova bort en hel dag, jag får panik om jag sover längre än till nio för det känns som hela dagen är över då. Kanske för att man i ett år vart van att vakna runt fem på morgonen vad vet jag? Nu ska vi iaf ta en långprommenad till Nacka Forum och byta lite kläder till Noer och sen ska jag passa på att köpa något helt onödigt bara till mig själv, det var inte igår. Håller på att planera en barnfri helg här framöver och undrar vart man ska åka och göra? Får sätta mig och googla på olika Spa sen. Kan inte tro att det är så här fint väder ute och vi fortfarande är inne. Nu pga att den andra killen sover. My god, jag är omringad av sjusovare...

Inga kommentarer: