2009-09-29

Seg

Jag är så jäkla trött idag. Det tar på krafterna att ta hand om en ledsen liten kille när man inte känner sig helt 100% själv. Vi gick ut en sväng efter lunch, gick inte att vara inne längre, Noer höll på att bli tokig. Skönt att komma hemifrån en sväng men jag var helt slut när vi kom tillbaka. Kunde inte somna igår, låg och läste "Mörker ta min hand" och den är så satans läskig att jag fick panik. John och Noer låg sov och jag smög omkring som en dåre och kände på ytterdörren och tittade under sängen (på riktigt). Fick kämpa mig på andra tankar innan jag kunde somna. Hua, det var länge sen jag blev så skrämd och inatt kommer det säkert vara samma visa för jag måste ju läsa klart den. Ju snabbare desto bättre så jag kan få ro i själen igen. Nu ska John kolla fuzz och jag senaste avsnittet av House och Curb your entusiasm. Bra grejjer. Med hopp om en prickfri son en en läkt hals imorgon. Sov gott.

Inga kommentarer: