2010-12-05

Vilken helg.

I lördags tog Carin o Massi hand om Noer så jag kunde fixa lite ärenden eftersom John jobbade (sällan). Kan inte beskriva hur härligt det va att gå omkring i stan helt själv utan att behöva manövrera en vagn. Det var nog två år sen sist jag bara en hel dag handlade saker till mig själv. Lyx. Jag gick och la upp min klänning sen och det jag tror att det kommer bli bra. Jag gillar fortfarande klänningen lika mycket iaf. Börjar bli lite pirrigt däremot. Jag är inte så förtjust i uppmärksamhet på det sättet och jag hoppas jag inte tuppar av eller nått sånt. På kvällen kom Zara och Felicia över och vi hade en jättemysig kväll. Åt, drack vin och snackade skit. Exakt vad jag behövde. Idag var jag riktigt seg däremot och då passade det hur bra som helst att bästa barnvakten Wilma skulle komma över. Hon spelade fotboll och målade med Noer medans jag gick och la mig och sov igen. När jag vaknade var till och med disken gjord! Ett kap är vad hon är. När Noer skulle sova ikväll så sa han att han längtade efter henne. Hur gulligt som helst. Sen har vi vart i forum och jag har fixat det sista medans Noer och Wilma har utforskat leksaksaffären. Känner mig mindre stressad nu faktiskt flör jag har fått en hel del gjort i helgen. Mindre än två veckor kvar nu. Insane!!

Inga kommentarer: