2010-12-17

Status dan före dan

Idag har jag vart på underbara Björknässalongen och fixat ögonbrynen, gjort pedikyr och fixat längre naglar. Jag rekommenderar dom varmt, om ni går dit så fråga efter Åsa som är världens trevligaste människa. Gillar hon en tillbaka bjuder hon dessutom på skumpa. Bara en sån sak. Kom hem och fick finbesök av Elin och lilla Olivia och det var hur trevligt som helst tills Noer fick det största tantrum jag någonsin vart med om och 90 minuter senare var han en sol igen och jag satt på golvet helt apatisk med huvudvärk. Timingen på blombudet då finner jag knappt ord för. Nu har vi iaf dukat färdigt och kan stryka det från den låånga listan vi har kvar. Det blev hur fint som helst, mest pga dom vackra blommorna Mona har fixat och såklart det fina porsliner Martin fixat. Vad skulle man göra utan sina vänner? Nu ska jag fixa klart det sista och pussa på John så vi kommer in i stämningen lite efter den här galna veckan. Imorgon: Bröllop!! Helt overkligt.

Inga kommentarer: