2010-12-01

Day 17 – Your favorite memory

Hur ska man kunna välja ett? Jag har hundra favoriter. Alla semestrar med båten när jag var liten. Julafton när jag fick mina första röda träskor som bara toppades av den julafton när jag fick mina första skridskor. Dansuppvisningar jag var med i. När jag kom in i teaterklassen i sjuan. Alla kvällar i Trollan när vi var teens. Alla konserter jag vart på. Roskilde såklart. När jag kom in på dansgymnasiet i Uppsala. Studenten. Första förstahandskontraktet. Romantiska stunder. Kvällar på uteserveringar när det fortfarande är varmt ute mitt i natten. Den blåa stickan. Första skriket från Noer. Första allt från Noer. Middagar på stranden med vänner i Thailand. Nycklarna till vår nya lägenhet. Håkan Hellström på Hovet. Några bland många.

Inga kommentarer: