2010-12-01

Day 16 – Your first kiss

Jag kommer inte ihåg min första. Eller så har jag förträngt den.Vem vet? Men jag kommer ihåg den första kyssen som betydde något och då stod jag i en hall på en fest typ 16 år och killen som jag var upp över öronen förälskad i kom fram, kysste mig och gick. Jag kommer ihåg att jag höll på att svimma och var tvungen att sätta mig ner på golvet bland alla skor efteråt. Senare fick jag reda på att anledningen till att han bara försvann efteråt var att han hade en annan tjej i ett av husets sovrum som han gick och pussade vidare på. Jag och tjejen i fråga gjorde några veckor senare en voodoodocka av honom och när han fick reda på det freakade han ut totalt. Jag menar TOTALT. Han trodde tydligen på voodoo och allt blev väldigt dramatiskt. Vi kysstes aldrig igen.

2 kommentarer:

Zara sa...

Jag kan inte komma på vem det var? Vi får diskutera vidare på lördag.

Gina sa...

Du vet. Du känner tjejen också. Tar det på lördag. Puss