2010-12-31

Sovmorgon och Trauma

Noer sov över hos Björn, Leia och Simon i onsdags och de lämnade in honom på dagis på torsdagen så vi tillbringade hela dagen i sängen. Fusk jag vet men vansinnigt skönt. Tack fina familjen Lette för att ni tog så bra hand om Noer, han verkade ha haft jättekul och pratade om er hela kvällen sen. På kvällen kom Frida över och käkade. John stack in till stan för att möta upp kompisar han inte sett på ett tag och det verkar ha vart kul, han ramlade in här runt fyra imorse iaf. Jag och syrran spelade spel och skålade i rosa champagne för att hon har fått tjänsteledigt från jobbet och börjar plugga igen om en vecka. Spännande värre. På eftermiddagen innan hände däremot en sak som lämnade mig helt skärrad och gjorde att jag grina flera gånger under kvällen. Orkar inte ta det nu men jag och Noer hade änglavakt igår och det tackar jag ödmjukast för. Det finns inga ord som kan göra den tacksamhet jag känner rättvisa så jag ska inte ens försöka utan lägga den energin på att pussa mina killar istället.

Inga kommentarer: