2010-12-12

Så mycket bättre: Önskelista

Såg just sista avsnittet och sitter och klurar på vem jag skulle vilja se i nästa års program om jag fick makten att bestämma själv. Här är min önskelista:
  • Ulf Lundell
  • Håkan Hellström
  • Carola
  • Per Gessle
  • Nina Persson
  • Robyn
  • Monika Zetterlund (Ja, jag är medveten om att hon är död)

Bubblare isf Monika:

  • Ola Magnell
  • Lisa Ekdal
  • Eva Dahlgren
  • Lykke Li

En tolkning som fastnade i år förutom allt Petra gjorde va när Di leva tidvis lät som Bowie. Jag ärligt talat avskyr Di Leva och allt som rör sig runt hans persona. En stor anledning till det är att jag inte gillar män som misshandlar och är otrogna mot sina kvinnor och nej, det är ingenting jag tror har hänt. Jag vet. Hur jag vet kan jag inte skriva här men jag tycker iaf att den här tolkningen var helt ok:

< Thomas%20Di%20Leva%20-%20Cry%20for%20you

Inga kommentarer: