2009-10-06

Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 36 (shit shit shit) 2. Vem var den sista du träffade? Noer 3. Hur lång är du? 176 4. Vilken var den senaste film du sett? De ofrivilliga (rek.) 5. Vem ringde du senast? Fastighetsskötaren och klagade på kylan 6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "cp telefon. Maten står i ugnen nu, puss" 7. Vad är dagens planer? Skicka iväg viktiga papper, söka jobb och besöka hästarna med Noer. 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? separerade 10. När såg du senast din mamma? Kommer inte ihåg 11. Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna 12. När vaknade du idag? Klockan 7:30 13. Har du någon gång hittat en katt? Säkert 14. Vilken är din favoritplats? Kalvholmen eller Utö 15. Vilken plats föredrar du minst? Slussen 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I växthuset i vår trädgård medans Noer och hans lillebror kickar boll. John står och grillar brevid. 17. Vad skrämde dig som barn? V 18. Vem fick dig att skratta senast? John sa ngt igår när vi skulle sova som va så kul att jag bröt ihop. 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej. Har Vanilla Ice, Carola, MJ samt några till 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, förstår inte hur jag klarade mig utan den. 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltså, vi har minusgrader i sovrummet så jag sover i allt jag kommer över. 22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre på oss två 23. Hur många landskap har du bott i? Tre 24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp. En gång på en helt full nattbuss så dom var tvungna att byta buss. Inte min stoltaste stund. 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor 26. Är du social? Inte just nu 27. Vilken är din favoritglass? Vet inte vad den heter men en lakritsglass från sia (tror jag) 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa ett halvår med familjen och lägga resten till handpenningen på vårt framtida hus. 29. Tycker du om kinamat? Ja men äter det aldrig. 30. Tycker du om kaffe? Nej 31. Vad dricker du till frukost? Vatten. Alltid. 32. Sover du på någon särskild sida? Olika 33. Kan du spela poker? Ja! 34. Tycker du om att mysa? Såklart 35. Är du en beroendemänniska? Nej snarare en självdestruktiv människa. 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja 37. Vill du ha barn? Ett till. 38. Kan du några andra språk än svenska? Bara Engelska 39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej 40. Föredrar du havet eller en pool? Havet men jag gillar verkligen pooler. 41. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu böcker och kläder 42. Äger du dyra smycken? Nej. 43. Har du någon gång testat narkotika? Ja 44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Delade på en omelett med Noer imorse 45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag är sjukt rolig. Men pratar vi kompisar är det Björn. 46. Välj ett ärr på din kropp? Snittärret är fint. 47. Vad har du för ringsignal? Zelmani 48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, älskar älskar att min mamma har sparat. 49. Flirtar du mycket? Nej 50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kommer inte ihåg 51. Kan du byta olja på bilen? Bilen? Vilken bil? Men hur svårt kan det va? 52. Har du fått fortkörningsböter? Nej 53. Vilken var den senaste bok du läste? Mörker ta min hand- Denis Lehane 54. Läser du dagstidningen? Ja 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 56. Dansar du i bilen? Konstig fråga 57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P1 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Meny för veckan 59. När var du i kyrkan senast? Morfars begravning Skickar vidare till Linda, Leia och Stina!

1 kommentar:

Leia sa...

Yo! nu har jag gjort svar!! Fick aldrig listan, men är ju en troligt flitig läsare av din blogg, så jag kopierade på eget initiativ!! KRAM!