2009-10-15

Sa hon verkligen...

Surfar, väntar på fastighetsskötaren Per aka the asshole och har tv3 på i bakgrunden. Det är reklam för "Ensam mamma söker". Jag har aldrig sett programmet och är således inte en expert på det men jag hör en av mamman kommentera sin date med att säga: "-Jag skulle kunnat hångla med honom på en gång, jag fick världens våttrosa". Våttrosa. Hon säger att hon fick våttrosa i tv. Vilken pinsam människa och stackars stackars hennes barn för man vet ju att alla deras kompisar lär se det. Vad är det för fel på folk?

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Hon var skitläcker, jag fick fan bånge!" Är det okej?

Noer sa...

Ja pucko, det är helt ok för det var just att hon är kvinna jag störde mig på (som kvinna själv) inte att hon är förälder. Suck

Noer sa...

Men tack kära anonym för att jag fick igång värmen!