2009-10-15

Kärlek för biblan

Jag hänger på biblioteket ganska mycket, brukar gå dit med Noer efter dagis. Noer älskar deras läshörna för barn med kuddar,små möbler man kan dra omkring samt varukorgar man kan putta på, jag är mer förtjust i deras "senast inlämnat" och "nyheter" hyllor. Hittar massa roliga böcker där som jag aldrig skulle tänkt på annars. Har lånat en rolig och otroligt pricksäker seriebok om graviditet och livet med spädisar som jag vill ge till en tjejkompis men efter att ha googlat ihjäl mig har jag förstått att den är slutsåld hos leverantören. Vad göra? Får helt enkelt ge bort en bok hon måste lämna tillbaka om två veckor. Hahaha, vilken present.

2 kommentarer:

Anonym sa...

underbart, vilken min du kommer få se när hon hajar att det är en "bibblan" bok som måste läsas o lämnas tillbaka :)
johan

Noer sa...

hahaha, jag vet men vad göra??