2009-06-26

Bra jobbat

Tack ni som svarat på mail eller via facebook att det inte går att kommentera. Jag fattar inte vad det är för fel, har mailat blogger men det finns såklart ingen "riktig" människa att snacka med. Sånt gör mig tokig verkligen. Ska försöka trixa och fixa så får vi se om det funkar framöver. Verkar fungera varannan eller var tredje gång. John har informerat mig om att MJ är död och jag ska inte låtsas som om det berör mig särskilt mycket. Känns som han dog för länge länge sen men jag är glad att jag har sett han live för det var helt fantastiskt. Jag och Zara köpte biljetter utanför stadion och hann precis in för att se förbandet Kriss Kross. Kommer ni ihåg dom? Hahaha Kommer ihåg att han grinade på scenen vid ett tillfälle (totalt inövat såklart) och att dom låtsades att det var han som på slutet lämnade stadion i en sån där Rocket man grej. Här är iaf en av världens bästa låtar som någonsin gjorts:
Watch more Pop music videos at EZ-Tracks

Inga kommentarer: