2009-06-25

Min älskling.

Idag har jag och John vart tillsammans i fem år. Jag tycker att det är en ganska stor grej att fira så jag tar mig härmed rätten att vara lite pinig. Vi kommer fira oss ordentligt på lördag men tjuvstarta lite idag och imorgon. Fira i dagarna tre helt enkelt. Alla par har väl sina egna låtar dom har speciella minnen till, vi har tre så det blir en liten nedräkning idag tills på lördag. Olidligt spännande eller hur. Till dig John vill jag bara säga att jag älskar dig otroligt mycket, du är min bästa vän och den roligaste människan jag någonsin träffat. Jag önskar att vår underbara son ärver ditt lugn och din förmåga att alltid se det positiva i saker. Det finns mycket jag vill säga men jag låter David Gray göra det åt mig: Nåväl. Fem år, hurra hurra och grattis till mig.

3 kommentarer:

Johnsa sa...

Då måste jag också passa på att åberopa rätten att vara lite pinig...

Till dig min älskade Gina vill jag bara säga att jag ser fram emot ett underbart liv tillsammans, dessa 5 år har varit de bästa i mitt liv och jag kunde aldrig drömma om att jag skulle träffa någon så passionerad, ärlig, älskvärd och underbar tjej som Du.

Du har gett mig den största gåva som jag någonsin fått, vår otroliga son. Varje gång jag ser på honom fylls jag av tacksamhet och kärlek till dig som bar honom under graviditeten och som leker med honom, ser efter honom, tar hand om honom, tröstar honom när han är ledsen och gör hans liv underbart varje dag.

Jag önskar vår son ärver dina mest fantastiska egenskaper att alltid ha en underbar omtänksamhet, hjälpa människor, vara ärlig, göra rätt för sig, gå sin egen väg, vara nyfiken på nya saker och vara tuff när det blåser motvind.

Jag älskar dig Gina.

Puss min älskling och Grattis till mig men framförallt Noer som har fått den bästa mamma man kan tänka sig!

Anonym sa...

Nice blog.

Fraz sa...

Jag blir nästan tårögd ni är verkligen "a match made in heaven"!! Massa Kramar till er och Grattis på 5 års dagen!!