2009-06-05

Lite allt möjligt.

Idag har vi vart på Junibacken. Jag vet inte vad jag hade väntat mig men sagotåget var ju jättegulligt. Noers ögon var stora som tefat. Han hade tyvärr inte sovit så mkt innan och var helt färdig så vi var inte där så länge, får gå tillbaka snart igen och leka i Villa Villekulla.
Barnvakt till bröllopet är iaf fixat, Noers farmor kunde ta honom vilket är en enorm lättnad. Det är inte så många andra jag vill lämna honom till i över ett dygn. Ett heeeeelt dygn ;) På mors dag fick jag två biljetter till Britneys konsert i juli av min bästa kille. Jag har vart för snål för att köpa dom själv. Kommer ihåg när konsertbiljetter kostade 250 spänn, det var tider det. Personen jag ville ta med har dissat mig så jag har bestämt mig för att byta in dom mot massa behandlingar på salong istället. Blir iof perfekt innan sommaren att färga lite fransar, fixa fötter och naglar och bli knådad på. Framförallt fransfärgningen ser jag fram emot, jag är helt totalt jävla värdelös på att göra det själv.
Förra veckan slog det mig att vi inte har några planer för midsommar vilket inte alls kändes bra. Jag älskar ju midsommar och brukar planera sånt långt i förväg, vet inte vad som hänt i år. Nu har vi iaf bokat en stuga vid kolmårdens djurpark så vi hänger på djurparken i två dagar och grillar och äter smarrig midsommarmat med den här utsikten på kvällen:
Jag har aldrig vart på kolmården så det ser jag verkligen fram emot! Bara det blir fint väder så kan det bli hur schysst som helst.
Imorgon ska vi möta upp Jess med familj i rålis och fira nationaldagen innan John överger oss för vip platser på Sverige-Danmark. Jag vill också jobba på BMW. Eller jag vill också jobba punkt! Glöm inte att rösta imorgon. Jag kommer rösta grönt även om jag enlig DN borde rösta 50/50 på centern och kd. Hua...

Inga kommentarer: