2012-03-11

Vår!!

Såg att det ska bli 10+ imorgon. Härligt.
Min feber har gett sig lite och det är jag sjukt tacksam över. Igår hade jag så ont i kroppen att jag bara låg och grina i soffan.
John fick ta med Noer till jobbet för jag orkade knappt stå på benen. Min svärmor åkte upp från Strängnäs för att ta Noer några timmar. Hur snällt som helst.

Nu håller vi på att planera hur vi ska ha det på altanen. Vi vill ha ett vitt bord med plats för minst åtta personer och det har visat sig vara knepigt. Har hittat två varav det ena hade utgått (underbart att företag har saker uppe på sin hemsida som inte går att köpa) och det andra kostade 19 tusen (insane).
Det lutar åt att vi köper två mindre och sätter ihop istället.
Trenden inom utemöbler iår verkar vara gråa och svarta glasbord. Inte min kopp te.
Om en vecka anländer däremot vår gasolgrill och då blir det BBQ varje kväll fram till september:
Hurra.

Inga kommentarer: