2012-03-02

Kräkfest

Igår runt elva på kvällen satt jag och John och kollade på film på altanen.
John gick in för hämta ngt och går in i det sovrum där Noer sov.
Just då sätter sig Noer upp i sängen och börjar kaskadkräkas. Flera gånger.
Vi fattade verkligen ingenting. Stackars Noer var helt yrvaken och ganska chockad själv.
Kändes helt ok att ringa efter städarna då och slippa tvätta lakan och kuddar mitt i natten.
Tio minuter senare va allt nybäddat och Noer nyduschad. Han fick i sig lite vatten som han behöll och somnade om.
Vi vaknade allihopa imorse klockan tio! och sen dess har han vart på strålande humör igen.
Måste ha vart ngt han ätit och inte magsjuka som tur är.

Idag har det vart så galet varmt. Kändes som om det var uppe i trettio där ett tag.
Klart varmaste dagen hitills. Skulle ha åkt på utflykt idag men vi hoppade det för att kolla hur Noer mådde.
Imorgon däremot ska vi försöka pallra oss iväg någonstans.
Nu har jag snart läst ut min tredje bok sen vi kom hit och har till min stora lycka hittat en hylla på hotellet där fd gäster lämnat böcker. Älskar det när man är utomlands.
Har hittat några av mina bästa böcker på det sättet.
Borde inte nån starta en bokbytarhylla i stan? Sign me in isf!

Inga kommentarer: