2012-03-15

Märklig dag

Besök av två snickare som kom förbi och kikade på hur de kan bygga staket till huset och lite annat smått som behövs fixas. Ska bli spännande att få offerten sen för jag har verkligen inte en susning på vad den kan landa på.
Totalt clueless.

På intervju sen där det slog mig efter femton minuter att jag blev intervjuad för en helt annan tjänst än den jag sökt.
Minst sagt förvirrande.

Noer följde med sin kompis Gustav hem från dagis så jag hann åka och spana in lägenheten syrran köpt.
Supermysig med utsikt över söders höjder.
Sen drog vi hem, Elin hakade och Frida lagade en rätt med quorn, mandlar, dadlar, ris och kanel till middag.
Lät sådär men va supersmarrigt. Måste börja laga mer vegetariskt hemma!

John är ute på representationsmiddag med några tyskar och jag knyter nog ihop säcken för idag.
Helt färdig men nästan helt frisk nu iaf.
Längtar till helgen då vi har massa kul saker att göra. Bl.a. en inbokad tripp till IKEA, bara en sån sak.

Inga kommentarer: