2012-03-28

Firar

Syrran har haft tenta idag på en bok om kroppens anatomi på 500 sidor som hon pluggat ashårt till.
Sa till henne i dagarna att om det gick bra hade jag en flaska skumpa på kylning och lovade att slänga in en ceasarsallad på det.
Således fick jag stå och hacka små sardeller här när jag och Noer kom hem.
Har aldrig gjort ceasardressing själv förut men det gick helt ok.
Nu sover Noer efter en asmysig dag, jag och Fraz har varsitt glas i handen och ska kolla på ett nytt avsnitt av Hannah och Amanda's web program och sen:
The Notebook som syrran av någon outgrundlig anledning inte sett än.
Frågade ögonfrans-Agge om hon hade sett den när hon var här i veckan.
"Åhhhh, ungefär 40 gånger" va hennes svar.
Hahaha.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spara lite ceasar till mig!

Köttbullegubben

Noer sa...

Såklart!!