2012-03-27

Såååå ljuvlig

Superfin bild på bebisen och Viktoria. Satt och funderade på varför jag inte har en sån bild på mig och Noer.
Sen insåg jag att det beror på att jag inte hade nån frisör, makeupartist eller nanny tillhands.
Kommer ihåg att jag tittade mig själv i spegeln nån gång där i början.
Så sjukt trött, otvättat hår, fortfarande i morgonrock (med lite kräkfläckar på här och var).
Motsatsen till blommor i håret kan man säga.
Men lyckan över den där lilla bebisen som var orsaken till mitt mänskliga förfall,
den glömmer jag aldrig.
Om nån hade berättat för mig att den kärleken man totalt knockas av när man ser sitt barn bara skulle växa och växa och växa hade jag nog haft svårt att tro det.
Hur mycket kärlek kan man känna innan ens hjärta exploderar?
Man blir förvånad...


Inga kommentarer: