2012-03-27

Tisdag

Noer har cyklat både till och från dagis idag. Frida följde med och hämtade han och hon sa att det ser ut som om han inte gjort annat än att cykla i sitt liv.
Jag håller med, så coolt att springcykeln funkade så bra.
Han har bara ramlat en gång och det var när han cyklade på en väg där det var för mycket grus så cykeln slant.
Min fina duktiga unge.


Agge har vart här och fixat nya fina fransar på Frida och tagit bort mina. En klar nackdel med fransförlängningen är hur naken och ugly man känner sig när dom försvinner.
Framförallt när man ser syrran i sina. I sommar kommer dom på igen!

Nu har vi käkat rödspätta panerat med fiberhusk, blomkålsmos och tzatsiki. Jag hade för mycket vitlök i, kan faktiskt känna själv hur mycket vi stinker men det var det värt.

Frida råpluggar inför sin tenta imorgon och jag och Noer har nyss spelat roliga Bajsspelet.
Det står 1-1 nu. Spännande!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Toan är målet!! Bajsspelet äger... Puss