2012-03-12

Uttråkad

Beyond uttråkad faktiskt.
Suger extra mycket att vara inne när det vart stålande sol ute.
Försöker göra lite nytta sålänge och letar runt efter nån bra firma som kan hjälpa oss måla om huset nu i vår.
Önskar man kände nån man kunde ta in istället.
En timme efter att jag lagt upp en intresseanmälan på en site hade jag fått fem samtal, varav ett från en firma på Åland? Herregud.
Nu har jag ändrat i annonsen och skrivit att dom får komma förbi och titta på huset när dom vill och att vi gärna tar emot en offert efter det.
Känns helt ointressant att höra på nåns kvalificerade gissning från Åland.

I helgen (om jag någonsin blir frisk) ska jag, Frida och John tvätta och skura altanen och lekstugan.
Lekis tänkte jag måla sen när den har torkat. Med hjälp av Noer såklart. Perfekt size på ett projekt.
Ska fixa lite blomlådor där så Noer kan plantera smultron och jordgubbar också.
Kommer bli supermysigt.



Inga kommentarer: