2010-07-26

Party party

Noer fick en till lördag av sin farmors odelade uppmärksamhet och vi åkte till ett regnigt men mysigt Medis. John var på ett jävla skumt humör och jag kunde inte sluta skratta åt honom. Lättroad tjej Fina lillebror kom förbi
Sen kom Elsa och Erik och vi gick till Longhorn där snubben brevid mig (som förövrigt kanske vägde max 60 kilo beställde in en "big ass" vilket helt krasst är 1 kilo! kött. Jag kunde inte sluta stirra och fick tillslut be om lov att fota den.
Så sjukt att jag fortfarande är lite skakad. Gross eller hur?
Vi satsade på deras ribs som är helt makalöst goda.
Happy bröder
Sen blev det Malmen där vi mötte upp Karro som var hemma från London och Zara som lyckats fånga in henne.
Väldigt snygg frissa (på en av dom iaf)
Lovebirds
Sen vet jag inte vad som hände men det här var vår q för att gå hem.

Inga kommentarer: