2010-07-09

Hemma.

Vab idag. När jag inte trodde att gårdagen kunde bli sämre så vaknade Noer upp vid tolv och gallskrek helt hysteriskt i flera timmar. Tror vi somnade närmare fyra. Vet inte vad det var förutom att han verkade ha ont i magen men han vaknade i morse halv nio glad även om han känns lite varm. Har hållt på att snacka med polis och försäkringsbolag och är väldigt positivt överraskad av att dom var så hjälpsamma. Försäkringsbolaget har redan satt in pengar utan att ens begära kvitto och polisen tog nummer till alla grannar och lovade att kolla upp det och återkomma. Jag var helt säker på att dom skulle skratta i luren och typ lägga på, haha. Inte för att jag har så stora förhoppningar av att få tillbaka vagnen men när jag med största sannolikhet vet en person som på ett eller annat sätt är inbladad så vill jag ge dom den informationen även om dom typ kastar anmälan direkt i papperskorgen. Nu kollar Noer på Nicke Nyfike och jag lyssnar på Spotify. Snart: 10 skivor som förändrade mitt liv.

Inga kommentarer: