2010-07-12

Bortskämda

I lördags blev vi bjudna hem till Noers farmor och Håkan som hade alla sina barn med respektive där. Vi fick smarrig mat och hade en supertrevlig kväll i värmen. Noer badade i en jättefin pool som Håkan hade köpt till honom och den poolen räddade allt, det är inte lätt att hålla humöret uppe när man är liten och varm. Jag trodde vi skulle dö i bilen på väg dit när vi hamnade i köer och dagen efter som måste vart årtiondes varmaste dag var jag ganska avis på Noer som låg och plaskade i vattnet. Vi fick spela lite poker också i ett ascoolt pokerrum som dom har byggt. Dagen efter fick vi sovmorgon när Noer gick på äventyr med sin farmor och jag sov till halv elva, tror inte det har hänt på ett år. Eller två och ett halvt år snarare. Missade att ta så mkt kort för tiden bara sprang förbi men här är några: Walk walk fashion baby... sjuk rolig min
Alex lekte med bilar med Noer. Sen släppte inte Noer Alex på ett ganska bra tag.
Hur varmt som helst men Noer vägrade vara naken. Här är klockan typ 8 och
han börjar bli trött, fick vila med Bilar på dvd:n och lite majs.
Citronmarinerad kycklingfile´med två sorters sallader och olika såser. Urgott.
Ingrid och Felix i pokerrummet.
Lugnet före poker
Jag va skitdålig och åkte ut ganska fort, sen spelade jag bort lite av Johns marker innan det var dags att sova.
Dagen efter, 35 grader varmt och Noer som står och spanar på bilar.
Kort men mkt sweet besök.
Sen åkte vi hem, packade om och drog till moster där det var grekiskt tema med Grekisk musik, grillade Sovlakis (galet gott) och fotbolls VM. Hade också en fantastiskt trevlig kväll även om det tog John typ två timmar att lägga Noer. Jag ska absolut inte klaga på värmen men det är jobbigt och svårt för Noer att sova och äta när det är så här varmt och det påverkar inte helt otippat humöret. Skönt att John har semester så dom kan hänga på stranden och i vattnet hela dagarna.
Som sagt, vi har blivit bortskämda hela helgen och är helnöjda med det. Mer sånt!

Inga kommentarer: