2010-07-19

Parken Zoo

Vi började dagen med lurre på Gullmars video där dom har smarriga sallader. Noer somnade i bilen så vi la över honom i vagnen och gick in på Parkenbadet för att vila i solen medans han sov vidare.
Nyvaken och badsugen
Nedan följer random pics på djur i parken. Och nej, jag förväntar
mig inte att National Geografik ringer anytime soon men till mitt försvar
var djuren lika tråkiga och utmattade av värmen som jag var.
Här sjöng vi bä bä vita lamm även om det kändes fel.
Sen från ingenstans sa Noer att han ville åka Veteranbilarna!?
Lord, den ungen säger inte generellt "bilar" längre utan nu kallar han dom vid sitt rätta namn typ "sportbil", "elbil", "Pick-up", "jeep" och "minibuss". Jag ser knappt skillnad på det.
Hursom. John och Noer åkte veteranbilar tills korna kom hem och det var dags att dra.
En lycklig utmattad liten kille somnade hemma typ tre minuter efter John lagt honom i sängen.
En bra dag!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag måste bara beröma din klippning, jo.. för det är mer än klippning än en ansning. Tänk vad skönt för honom att få vara lite mer korthårig nu när det är varmt, och tänk att nu kan du nästa gång om 6 månader ansa lite till för att sen om 1 år kanske kunna gå med honom till en riktig frisör. :) Om inte så kommer du bli bättre och bättre på att ansa bort det värsta och tillslut blir det en helt perfekt frilla av det. Din ansning får 4 av 5 möjliga badsaxar!
Hurra!

Ps: jag skrattade inte alls av att få se honom nu och det var något av en besviklelse som gråtit av skratt när han såg frireligös ut i luggen. Det är ett gott betyg åt dig men desto tråkigare för mig.

gina sa...

Anna- hans farmor har vart barnvakt och räddat situationen. Trust me när jag säger att jag har ingenting med det här resultatet att göra. Men frnmöver vet vi- det är farmor som gäller! Det är nog bäst för Noers och min framtida relation också, stackars barn.