2010-07-07

Orkarintekommapåenrubrikidenhärvärmen.

Torsdag imorgon och jag fattar inte vart den här vecka har tagit vägen. Någonstans mellan jobb, Noer och talboken försvann det bara. Ser fram emot helgen nu. Har tagit ledigt på måndag för att dryga ut helgen lite, det passar väldigt bra med fotbollsfinalen och middag hos mosters familj på söndag. Sen har John och Noer semester i tre veckor och även om jag inte är ledig så ser jag fram emot att slippa stressen med hämtningen på dagis ett tag. Ska bli skönt att kunna hitta på lite saker efter jobbet istället. Jag hade tänkt ta semester i slutet på augusti men nu väntar vi på svar angående en grej vi vill göra i november så vi sätter vårt hopp till det istället. Förövrigt är det på tiden att jag jobbar och står i lite efter min slappa vår. Nu sover min snackpåse till unge, John är på äventyr och jag har vart borta från min bok allt för länge. Adios.

Inga kommentarer: