2010-07-28

Onsdag är det väl?

Inte världens bästa dag idag. Känner mig trött och irriterad och lite stressad över saker som måste fixas. Det känns som det har vart något i luften idag som gjort alla runtomkring på lite dåligt humör också. Kanske är det lufttrycket eller bara den allmänna känslan av att sommaren är över som gör det? Med förra vintern färskt i minnet kanske det inte är så konstigt. Fick däremot lite välbehövt perspektiv på mitt liv nu med ett mail om en insamling till Cancerfonden i minne av en fd jobbarkompis. 34 år gammal blev hon bara. Helt horribelt. Jösses vad den här världen är orättvis ibland och shit va bra man har det ändå. Dagens höjdpunkt har iaf vart Noer som har pussats och gosat hela kvällen. Han har feber igen stackarn och känns som en liten kamin när han kramas. Har ha feber imorgon blir det vårdcentralen. Jag försöker inte hönsa men feber i sex dagar tycker jag är för mycket. Nu ska jag packa lite inför helgen eftersom jag inte hinner det imorgon och sen ska jag lyssna klart på sista boken om Twilight. Har försökt dra ut på det lite men nu är det dags.

Inga kommentarer: