2010-07-08

HELT OTROLIGT!!!

Vet ni vad han sa till mig, vad hans ursäkt va? Jag pratar såklart om grannen som två andra grannar har pekat ut som föremålet för festen som tydligen var här i huset i morse. Mina andra grannar har alltså hört festen, hört hur det har röjts i trappen halv sju på morgonen och sett hur tre personer går från hans lägenhet och ut ur huset med en barnvagn (MIN VAGN). En granne har dom tydligen stått och knackat på hos i en kvart men han öppnade inte för dom var så fulla. Mitt sovrum ligger åt andra hållet av huset så vi vaknade tyvärr inte. Hursom, min granne vars polare det här är kom hem nu för tio minuter sen. Jag ringer på och ber han berätta om igår. Hans geniala ursäkt är att han hade inbrott medans han sov. Alltså inbrott av dom aspackade högljudda kidsen som väckte alla andra grannar stod och röjde i hans lilla etta i timmar utan att han vaknade. Dom snodde tydligen två! cola burkar och hans mobil. Joråsåatte. Jag är så förbluffad över att han på riktigt tänker ha det som hans story att jag inte ens pallar blir sur. Han står helt svettig och nervös, harklar sig tusen gånger och säger att han "inte känner dom". Sen säger han att han gjort en polisanmälan också. "När då?" frågar jag och gissa vad han svarar: "Imorgon" Fucking skjut mig nu för jag orkar inte mer.

1 kommentar:

Leia sa...

Men va f-n! Vilken idiot! Jag är mållös.