2010-05-09

Nu börjar det!!

Inte ens ris under strumpan (hej småbarnsliv) kan få mig på dåligt humör idag. Vi har haft en riktigt rolig helg och kom just hem från Strängnäs. Har ätit stekt torsk till middag vilket var superb, kan inte komma ihåg sist jag åt torsk och jag har verkligen saknat det. Imorgon ska jag börja jobba igen efter två års "ledighet" och det känns lite skumt. Roligt men skumt. Misstänker att jag kommer vara helt färdig den här veckan, brukar vara så när man ska lära sig massa olika nya system. Nu blir det en film och sen sängen. Kommer sova som en stock efter den här intensiva helgen.

5 kommentarer:

Leia sa...

Det låter härligt! Lycka till på nya jobbet! Kram kram!

Linda sa...

Lycka till på jobbet!
(Vill fortfarande veta vad det är :-) )
Hoppas du hade en jättebra dag och att du har underbara kollegor!
Puss på dig!

gina sa...

jobbar inte med nån Linda H men det verkar va schysst folk ändå ; )Företaget håller på med säker e-handling och kortbetalningar. I ett nötskal, berättar med efter bion. Längtar btw, kram.

Noer sa...

Tack Leia, när ska vi se Underkastelsen?? I wanna.

Leia sa...

lördag eller söndag?