2010-05-11

Big time stress.

Shit vilken stressig dag. Nu är jag i ekorrhjulet på riktigt. På lunchen var jag tvungen att pallra mig till Nacka Forum för att packa och posta alla klänningar jag sålt på Tradera. Detta skedde under stor sorg och jag ska aldrig mer sälja kläder jag fortfarande gillar. Dagen gick fort eftersom jag har sex nya system att lära mig, hua...jag kände mig inte smart i slutet på dagen kan jag lova. Humble pie overdose. Gick en kvart tidigare och sen började stressen att hinna till dagis, sprang till bussen och sprang från bussen och kom fram exakt 25 minuter senare. Stackars Noer var helt ensam kvar på hela dagis. Fatta va sorgligt. Hungrig och trött men vid ganska bra humör ändå tack och lov. Fick iaf massa uppmuntrande ord från de två fröknar som var kvar och tydligen brukar det vara mer barn vid den här tiden men dom var alla lediga idag. Vi ska försöka ordna det så att vi kan gå tidigare från jobbet två dagar var jag och John så skrutten inte behöver vara där så länge. Sen är det bara att börja övningsköra asap. Tur att det är ljust ute iaf så man slipper ångesten med mörkret. Väl hemma så har jag hållt på att pussa ihjäl Noer, shit vad jag har saknat honom idag, är inte alls van med att vara borta så här länge från honom. Tur att alla är lediga och hemma på torsdag iaf.

Inga kommentarer: