2010-05-14

Happy me!!

Så mkt roliga saker på gång nu. Som grädde på moset blev jag bjuden med jobbet till Köpenhamn i juni för fest. Sånt gillar jag, ingen konferens,bara fest. I Köpenhamn!! Nästa helg fyller Noer två år och det ska vi såklart fira. Älskade unge. Han är inne i en riktigt rolig period nu och det märks att mycket av hans frustrationer släppt när han kan göra sig mer förstådd med hjälp av talet. Sen är det ganska härligt att laga mat till en liten kille som skriker "Mmmmmm, jättegott". Nästa helg ska jag och tjejerna från UPC träffas igen på medis. Vi ska gå på Sex and The City 2 och dricka drinkar efteråt. Det var fyra år och 10! barn sen vi alla sågs ihop. Fatta, 10 kids!! Ska bli supertrevligt även om bästa Linda inte kunde komma. Samma helg är det karneval och både jag och John har tagit ledigt så vi kan gå i karnevalståget med Noer och om vädret tillåter ha picknick i Centrala parken efteråt. I morgon ska jag ut en sväng på söder med Z och hoppas på sol och kvalitets skvaller. Trevlig helg.

Inga kommentarer: