2009-11-09

Min nya mobbe

Det blev ingen IPhone, jag blev lite besviken när jag hörde att den bara har en 3,2 megapixelkamera. Det är ju det jag hade innan. Valet (inte helt genomtänkt kan jag erkänna) föll för nya Sony Ericsson Satio: Den har helt galna nya funktioner som att kameran har en "ansiktsavkänning" som atomatiskt tar kort när någon ler(ja förutsätt att man ställer in den på det såklart), att man kan "skriva för hand" på skärmen mm mm. Jag valde den pretty much för att kameran har 12,1 mexapixel och den är verkligen helt fantastisk. Däremot så har jag verkligen inte vant med med att den endast har pekskärm än utan det kommer nog ta ett tag. Men den luktar inte bbqsås som min förra (tack Leif) och med tid kommer jag nog uppskatta den mer. Nu kan jag iaf ringa och ta emot samtal igen, hurra för det!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du gjorde ett misstag faktiskt, jag hade en 5mpx kamera på min förra mobil men den tog ändå sämre bilder än iphonen.. jag är rätt kräsen med bilder och det är ju såklart ingen digikamerakvalité men helt klart duglig.. sen med allt annat som finns i den och till den så är den oslagbar faktiskt!
Alla som ogillar iohone gör det för att dom har mac-förakt, jag har det själv och dissade bagarns iphone i 2år, dock måste jag backa på iphone-punkten, den e riktigt grym, dock suger mac fortfarande hästkuk =) //Jocke

Noer sa...

Jag gillar den mer och mer hela tiden!!