2009-11-18

Komsi komsi lilla fredag

Nu längtar jag efter helgen. Vi ska ha vår första barnfria helg sedan Noer föddes och det ska bli jätteskönt att få vara lite ensamma. Noer ska vara hemma med farmor och kommer få 100% uppmärksamhet så han kommer nog ha en rolig helg med. Vi ska bo på Hotel Sign hela helgen vilket jag ser jättemycket fram emot, framförallt längtar jag till deras Spa avdelning med den uppvärmda poolen på taket. Lovely. På fredag ska vi till Dramaten och se Killinggängets "Drömmen om Herrön" och på lördagen har vi bokat bord på Aquavit. Resten av tiden vill jag promenera runt i gamla stan, sitta och fika länge på något mysigt café , dricka dyra drinkar och sova länge. Håll tummarna att ingen blir akut sjuk nu bara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aha, det är alltså därför John har bokat bord åt herrklubben på Aquavit på lördag ;-)

Musslorna där är sjukt goda :)

Låter som en fantastisk helg, är det dyrt att bo på sign, är det något paketpris?

kram johan

Noer sa...

4500kr blev det totalt, då ingår skumpa, tillträde till Spa och tvårätters på Aquavit.

Fraz sa...

Jag e så avis, ni kommer att få en helt grym helg! Bästa hotellet i stan!