2009-11-19

Hjärtat

När vi kom till dagis i morse så gick jag in för att hämta en sak medans alla barnen var ute. När jag kom tillbaka berättade hans fröken att Noer hade sprungit emot henne och gett henne en kram och en puss. Hon sa att han har kramats jättemycket dom sista dagarna. Hur sweet är inte det? Min älskling. Har vart helt slut idag och haft ont i magen. Hade massa ärenden jag skulle behövt göra men sängen lockade och jag gick faktiskt och la mig igen. Sen kom en kompis förbi och var här hela eftermiddagen till Noers förtjusning. Såklart har Noer vart en dröm dom senaste dagarna, som för att göra det lite extra jobbigt att lämna honom en helg. Slug liten kille det där. Idag har han förövrigt lärt sig att säga krita och när vi drack vatten slog han sin mugg i mitt glas och sa skål. Hahaha, härliga dagis.

Inga kommentarer: