2009-11-24

För många bra böcker

Jag har just fått två nya böcker som jag var tvungen att börja läsa på en gång men eftersom jag redan läste Shantaram så läser jag nu tre böcker samtidigt(igen). Är inte det höjden av nyfikenhet? Jag undrar ibland var den här nyfikenheten kommer ifrån, framförallt eftersom ingen annan verkar drabbade. Förutom min mormor då kanske. Eller så är det rastlöshet som ligger bakom allt? Jag blir tex helt tokig när folk inte svarar på sms eller mail på en gång. Inte för att jag anser mig själv vara så himla viktig utan snarare att jag inte förstår varför det är så svårt för folk att göra flera saker samtidigt. Mmmm, verkar friskt eller hur? Arkiverar nog det här under ämnet Saker Gina borde jobba lite på och lägger mig och läser istället. Nu: Dan Brown.

Inga kommentarer: