2014-03-20

Torsdag

"Hej Gina Dina resultat från kursen:
Inlämningsuppgifter: betyg A.
Prov: betyg A.
Ditt slutbetyg i kursen Redovisning 1 är A."

Så härligt. Blev jätteglad. Kul att polletten trillade ner också och att det känns som om jag har hyffsat bra koll nu.
Skulle va kul att jobba med lite redovisning nån gång framöver. Långt framöver.
Just nu förstår jag inte hur jag ska kunna bemästra det här nya jobbet men förhoppningsvis går det med. 

Imorgon ska vi hämta B och har en myskväll.
På lördagen ska jag ta med barnen ut i parkerna och möta upp Mona och Jasmina för en promenad.
Sen tänkte jag och John ta med barnen på LEGO filmen som verkar riktigt kul.
Däremot är det för lång med sina 1.40. Knappt jag orkar sitta still så länge.
Får se om barnen pallar.

Nu måste jag sluta. Skärmfri torsdag god dammit.
Noer badar och jag skulle bara pipa in och kolla betygen och skatten.
Dont judge me.

Inga kommentarer: