2014-03-15

Lördag

Väckt av Norpan och låg kvar länge och gosade med honom i sängen.
Sen dundrade Hanna och Rille med Dexter in på en fika vilken va trevligt tills tio minuter in när jag fick värsta allergireaktionen av Dexter och det sen tog mig två timmar innan jag kunde andas igen. Paniken.
Usch.
Sen gjorde jag ett av två prov i Företagsekonomi som gick ganska bra. Sjukt stressande med en klocka som räknar ner tiden på skärmen när man sitter med massa uträkningar. 
Efter det drog vi till Forum och jag gick till The Brow Bar och färgade/trådade ögonbrynen.
Fan vad jag hatar det. Så sjukt smärtsamt. Hon va extremt noggrann ochså så det tog aslång tid. Tillslut fick jag säga att jag inte pallade mer. Men det blev snyggt iaf så det va typ värt det.
Bajen spelade Svenska Cupen så vi mötte upp moster och familj på O´learys och kollade in den över lite mat.
Sen tog vi en promenad till Ica Maxi, köpte lite löjrom och begav oss hem.
Nu ska vi kolla in Pluras kök. Noer är nerbäddad i soffan, så trött att han gråter efter gårdagens uppe-session. Imorgon blir det fotboll för John och sista provet för mig. Nästan så jag längtar till måndag när all redovisning ligger bakom mig.

Inga kommentarer: