2014-03-24

Måndag

Fullt ös på jobbet idag. Har fått mina första case som jag försöker fixa tillsammans med min chef.
Blir helt snurrig i skallen och det är verkligen ett steg fram och två steg tillbaka men det är iaf action!
Hämtade Noer hemma hos Felicia eftersom han ville följa med Gabriel hem efter dagis idag.
Men när jag kom dit va han ledsen och hade ont i magen lilla plutt.
Han har fått legat och vila i soffan och nu har han nyss somnat.
Nu har vi städat och fixat och jag ska kolla in ett nytt avsnitt av Shameless innan det är dags att krypa i säng och försöka sova bort min huvudvärk.
Annars försöker vi mest hitta någonstans vi kan flytta till men det finns fasiken inget ute just nu.
Har vart på tre visningar och det ena va sämre än det andra. Två låg supernära motorvägen med högt brus därifrån och den tredje va i sånt kass skick att vi inte ens orkade räkna på hur mycket som skulle behöva göras.
Eftersom vi vill bo i ett specifikt område och det inte finns hur mycket hus som helst där så är det lite svårt att inte känna en uns av stress. Men än så länge har vi tid.
Fyra månader and counting.

Inga kommentarer: