2014-03-17

Kollar igenom gamla kort.

Fy vad fort tiden går ibland.
Jag har saknar Noer supermycket
senaste veckorna. Det har inte funnits så mkt tid över till honom med allt som pågått. Ska bli skönt med en lungnare period framöver.
Funderar på vad folk har för regler gällande tv och elektronik för sina barn i samma ålder. Svårt tycker jag.
Noet får kolla en ungefär en timme på tv på vardagarna. Ipaden får han bara ha på helger och torsdagar är helt skärmfri.
Det hindrar inte att han frågar efter tex Ipaden varje dag. "-Kan vi göra ett undantag mamma?"
Har ångest över hur mkt tv och film det blir på helgerna på vintern men jag har för mig att jag fick se ganska mkt VHS:er vintertid också.
På sommaren däremot var man ju aldrig inne.
Knepigt. Är ganska orolig över mitt eget skärmbruk.
Skärmfri torsdag är nog mest för mig och John om sanningen ska fram.
En chans att komma ikapp alla böcket jag vill läsa.

Inga kommentarer: